Remarketing.gr

Google Adwords & συναρτήσεις IF

Οι συναρτήσεις IF στο Google Adwords είναι τώρα διαθέσιμες για τους διαφημιζόμενους  για να σας βοηθήσει να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας ανάλογα με τη συσκευή και τις λίστες. Τι είναι οι συναρτήσεις IF και πως λειτουργούν; Τι σημαίνει αυτό για σας; Έχουμε τις απαντήσεις σε όλα όσα χρειάζεστε εδώ.

Google Adwords συναρτήσεις IF για προσαρμοσμένες διαφημίσεις

Τι σημαίνει αυτό;
Σας επιτρέπει να κάνετε 2 πράγματα;

Σύμφωνα με την Google “Με τις συναρτήσεις IF μπορείτε να εισάγετε ένα συγκεκριμένο μήνυμα σε μια διαφήμιση με κείμενο, όταν ικανοποιείται μια συνθήκη, καθώς και ένα προεπιλεγμένο κείμενο όταν η συνθήκη δεν ικανοποιείται. Με αυτόν τον τρόπο οι διαφημίσεις σας προσαρμόζονται σε κάθε αναζήτηση και γίνονται πιο συναφείς για τους δυνητικούς πελάτες. “

Τρόπος λειτουργίας IF συναρτήσεων

Ας ελπίσουμε ότι είστε εξοικειωμένοι με το να “πειράζετε” τις διαφημίσεις στο Adwords, αλλά και αν δεν είστε δεν θα έχετε πρόβλημα! Στην πραγματικότητα είναι μια σειρά από παραμέτρους που μπορείτε να βάλετε στην διαφήμισή σας που θα αλλάζουν δυναμικά με βάση ένα σύνολο συνθηκών εντός των παραμέτρων αυτών.

Ας δώσουμε ένα παράδειγμα για να καταλάβουμε καλύτερα. Αν θέλω να δείξω ένα συγκεκριμένο μήνυμα προς τους χρήστες οι οποίοι έχουν «επισκεφθεί το site μου, αλλά δεν έχουν ολοκληρώσει κάποια αγορά», πλέον μπορούμε εύκολα να το κάνουμε αυτό χρησιμοποιώντας τις IF συναρτήσεις του Adwords.

Ομοίως, αν θέλω να δείξω ένα συγκεκριμένο μήνυμα στο κινητό στους χρήστες μου τότε μπορώ τώρα να εισάγω την παράμετρο της συσκευής σε ένα αντίγραφο της διαφήμισης μου και να έχουν ένα συγκεκριμένο call to action για Mobile συσκευή.

Πώς θα εφαρμόσω τις IF συναρτήσεις του Adwords?

Η Google μας έχει δώσει τον ακόλουθο πίνακα που εξηγεί τις διαφορές μεταξύ τους και δείχνει και παραδείγματα των δύο διαφορετικών συναρτήσεις IF:

Παράδειγμα συσκευής:

Παράδειγμα κοινού:

Για να καταλάβετε ακόμα καλύτερα, έχουμε δημιουργήσει το παρακάτω για να μπορείτε να αντιγράψετε και να επικολλήσετε στις διαφημίσεις σας. Απλώς επεξεργαστείτε τις παρακάτω ενότητες που είναι με κόκκινο χρώμα:

Παράμετροι συσκευής – {=IF(device=mobile, κείμενο για κινητό):προεπιλεγμένο κείμενο}

Παράμετρος κοινού – {=IF(audience IN(<userlist1>,<userlist2>),κείμενο για τα κοινά αυτά):προεπιλεγμένο κείμενο}

Ευκολότερο από ποτέ να φτιάξετε σχετικές διαφημίσεις

Δεν υπάρχουν πλέον δικαιολογίες για τη δημιουργία σχετικών διαφημίσεων για τους χρήστες. Κατανοώντας τη στιγμή στην οποία βρίσκεται ο χρήστης είναι κρίσιμο να δείξουμε μια βελτιωμένη έκδοση της διαφήμισής μας είτε είναι στο κινητό, είτε πρόκειται για ένα χρήστη που επιστρέφει, είτε έχει εγκαταλείψει το καλάθι μας.

Ενισχύστε τις διαφημίσεις διευρυμένου κειμένου (Expanded Text Ads)

Δεν είναι μόνο ότι με τις διαφημίσεις διευρυμένου κειμένου έχετε περισσότερο χώρο για να δείξετε την διαφήμισή σας και άρα είναι πιο πιθανόν να τραβήξετε και την προσοχή του χρήστη, τώρα έχετε την δυνατότητα για ακόμα περισσότερο χώρο. Με τις συναρτήσεις IF στο Adwords μπορείτε να αυξήσετε το όριο χαρακτήρων ακόμα περισσότερο.

Δοκιμή, δοκιμή, δοκιμή

Αφήστε τα δεδομένα να “πάρουν” τις αποφάσεις για εσάς. Όμως μπορείτε να λάβετε δεδομένα μόνο αν δεν δοκιμάσετε ξανά και ξανά!

Συμβουλή

Αν χρειαστείτε μια δομή για τη δοκιμή σας, χρησιμοποιήστε το μοντέλο Lean Analytics για να σας βοηθήσει. Το Lean Analytics μοντέλο είναι μια διαδικασία που μπορείτε να ακολουθήσετε: Μετρήσεις> Υπόθεση> Πείραμα> Πράξη.

Για παράδειγμα:

Μετρήσεις – Επιλέξτε ένα μέγεθος στο οποίο θέλετε να δείτε βελτίωση.  Για τις συναρτήσεις IF Adwords θα μπορούσε να είναι το “Click Through Rate” ή CTR

Υπόθεση – Εδώ θα περιγράψετε αυτό που περιμένουμε να δούμε από τη δοκιμή. Για το δικό μας παράδειγμα θα μπορούσε να είναι “Περιμένω να έχω υψηλότερο CTR από ότι με τις κλασικές διαφημίσεις”

Πείραμα – Όταν ξεκινάτε το πείραμα. Βάλτε ένα χρονοδιάγραμμα και αφήστε το να τρέξει.

Πράξη – Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα εδώ για να πάρει την απόφαση για το τι πρέπει να είναι τα επόμενα βήματα. Αν δουλέψει οκ τα καταφέρατε με την πρώτη! Αν δουλέψει όμως, μπορείτε στη συνέχεια να αναπτύξετε μια ευρύτερη δοκιμή σε ένα ευρύτερο σύνολο λέξεων-κλειδιών. Εάν δεν λειτουργήσει, τότε ψάξτε το γιατί  δεν λειτουργεί; Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα για να σας πουν, και στη συνέχεια να εξετάσετε και να δοκιμάσετε κάτι άλλο, για παράδειγμα, ίσως η συσκευή στόχευσης δεν ήταν σωστή για το χρήστη σας, ίσως να χρησιμοποιήσετε μια διαφορετική λίστα.