Remarketing.gr

Πόσο συχνά πρέπει να δημοσιεύετε στα social media σύμφωνα με τους επαγγελματίες;

Κάναμε μια έρευνα για το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων και τα αποτελέσμα τα σας τα παρουσιάζουμε με απλά λόγια πιο κάτω.

Εάν δημοσιεύετε υπερβολικά σπάνια, το κοινό σας θα ξεχάσει ότι υπάρχετε και θα “ξεθωριάσει” γρήγορα. Ωστόσο, αν δημοσιεύετε υπερβολικά συχνά, θα γίνετε ενοχλητικός και θα φοβούνται να βλέπουν τις αναρτήσεις σας καθώς θα γεμίζουν τη ροή τους.

Οπότε πώς επιτυγχάνετε η ισορροπία; Πώς μπορείτε να δημοσιεύσετε αρκετά συχνά ώστε να παραμείνετε σχετικοί, αλλά όχι τόσο συχνά που θα σας αποκλείσουν;

Η απάντηση: Με τη μάθηση από τους καλύτερους. Υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες στον χώρο του μάρκετινγκ που έχουν καταφέρει να κατακτήσουν την τέχνη της συχνότητας δημοσίευσης σε κάθε διαφορετική πλατφόρμα. Έτσι, αντί να περάσετε αμέτρητες ώρες δοκιμών διαφορετικών προσεγγίσεων που σας βυθίσουν σε μια «γραφειοκρατία», γιατί να μην κόψετε τις εικασίες και να κάνετε ακριβώς αυτό που κάνουν οι επαγγελματίες;

“Αλλά τι κάνουν οι επαγγελματίες;”

Χαίρομαι που ρωτήσατε. Ας δούμε για τις 2 πλατφόρμες που είναι και οι ποιο σημαντικές κατά την άποψή μας.

Facebook

Σχεδόν όλοι έχετε ακούσει τον κανόνα “δύο(2) φορές την ημέρα” για το μάρκετινγκ στο Facebook. Αυτή η γενική συνταγή συνοδεύεται με μερικές παρενέργειες που μπορεί να μην γνωρίζετε.

Για να καταλάβετε, το να δημοσιεύουμε δύο(2) φορές την ημέρα έχει νόημα αν έχετε ένα σημαντικό αριθμό Likes στο Facebook page σας και μιλάμε από τουλάχιστον 10.000 και πάνω. Για όσους έχετε ένα κοινό αυτού του μεγέθους, δεν υπάρχει σχεδόν καμία αμφιβολία ότι το να δημοσιεύεται δύο φορές την ημέρα είναι ο καταλληλότερος τρόπος για να μεγιστοποιήσετε τα κλικ και την αφοσίωση στο περιεχόμενό σας.

Αλλά τι γίνεται αν έχετε ένα μικρότερο κοινό;

Για παράδειγμα μόνο μερικές χιλιάδες, ή ακόμα και μερικές εκατοντάδες; Ο κανόνας αυτός εξακολουθεί να ισχύει;

Η απάντηση, όπως συμβαίνει με τα περισσότερα πράγματα που σχετίζονται με τα κοινωνικά μέσα, είναι περίπλοκη.

Κάθε φορά που το Facebook σας είναι κάτω από 10.000, θα πρέπει να κάνετε μια επιλογή: Θέλετε περισσότερη αφοσίωση ανά δημοσίευση ή περισσότερα κλικ στον ιστότοπό σας; Σκεφτείτε το καλά.

Σύμφωνα με μια μελέτη από το Hubspot.com, εάν έχετε μικρότερο κοινό, το να δημοσιεύετε δύο(2) φορές την ημέρα θα έχει ως αποτέλεσμα περίπου 50% λιγότερα κλικ ανά ποστ. Αυτό σημαίνει ότι ο συνολικός αριθμός των κλικ θα εξακολουθεί να είναι υψηλότερος από ό, τι αν δημοσιεύσατε μόνο μερικές φορές την εβδομάδα, όμως η αφοσίωσή σας ανά δημοσίευση (post) θα μειωθεί.

Αντίθετα, εάν δημοσιεύσετε μόνο 1-5 φορές το μήνα, τα κλικ σας ανά ποστ σχεδόν θα διπλασιαστούν. Αυτός είναι ένας από τους ταχύτερους τρόπους για να πάρετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, οπότε πρέπει να ορίσετε ένα στόχο και να τον ακολουθείτε.

Instagram

Σε αντίθεση με το Facebook, η συχνότητα δημοσίευσης δεν είναι τόσο σημαντική για το Instagram.

Σύμφωνα με μια μελέτη από την Union Metrics, αυτό που έχει σημασία για το Instagram είναι η συνέπεια στην δημοσίευση.

Ας το πούμε με απλά λόγια. Εάν θέλετε να μεγιστοποιήσετε την αφοσίωση και να δημιουργήσετε οπαδούς, μπορείτε να ξεκινήσετε την ανάρτηση στο Instagram 10, 15, ακόμα και 20 φορές την ημέρα. Αυτό δεν θα επηρεάσει αρνητικά το λογαριασμό σας στο Instagram.

Δηλαδή, μέχρι να αλλάξετε τη συχνότητα. Αν κάνετε μια συνήθεια να αποστέλλετε πολλές φορές την ημέρα και στη συνέχεια το αλλάξετε σε μόνο μερικές φορές την εβδομάδα, θα αρχίσετε να χάνετε τους οπαδούς σας και θα δημιουργήσετε λιγότερη αφοσίωση ανά δημοσίευση.

Αυτό σημαίνει ότι η καλύτερη συχνότητα δημοσίευσης για το Instagram είναι η συχνότητα δημοσίευσης που μπορείτε να διατηρήσετε με συνέπεια για το υπόλοιπο της ύπαρξης σας στο Instagram.

Συμπέρασμα

Η συχνότητα δημοσίευσης στα κοινωνικά μέσα είναι τόσο συγκεχυμένη όσο είναι και σημαντική.

Η “ιδανική” συχνότητα εξαρτάται αποκλειστικά από τους επιχειρηματικούς σας στόχους και το χρονικό διάστημα που είστε διατεθειμένοι να δεσμευτείτε στις προσπάθειες μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων.

Ωστόσο, με τις παραπάνω πληροφορίες, έχετε όλα όσα χρειάζεστε για να έχετε μια γενική ιδέα για το πόσες φορές θα πρέπει να δημοσιεύετε κάθε μέρα.

Και να θυμάστε η ποιότητα θα κερδίζει πάντοτε την ποσότητα ακόμα και στο μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων.

Πηγή: Forbes & hubspot